ازسردگی(اشوان+زیست+افسردگی)قلب برا کدومه الان؟ :|

و همانا کنسرت چند ساعت قبل از امتحان زیست محشره :|)❤

از چن ماه قبل هی می گفتم اشوان کی میاد برم کنسرتش،بد موقع اومد لامصب

فک نمی کردم انقد مهربون باشه ولی :)❤

محشرا

تنها سلبریتی ای که نسبت بهش تپش قلبم عوض میشه حتی:|

یه نفر دادزد:عاشقتم    اشوان گفت من بیشتر

دوس داشتم داد بزنم بگم قربونت برم :|

وای قلبم اصن

(کنترل کن خودتو خواهر:| )




علائم افسردگی فصلی دارم انگار.(حاد :| )

همش آهنگ غمگین،همش دوس دارم یه گوشه کز کنم آهنگ گوش بدم به هر چی خاطره ی غم انگیزه فک کنم.

حس می کنم هیچ چی عمیقا حالمو بهتر نمیکنه

حس می کنم خیلی احساساتی شدم.

خودمو گم کردم پیدا نمی کنم و هیچ کاری از دستم بر نمیاد.

این من،منِ قبلی نیس.

می ترسم از چیزی که نمی دونم یا شایدم می زنم به اون راه که آره نمی دونم



نمره های فیزیک و دیدیم؛نمره های همه دو الی چهار نمره با نمره ای که توقع داشتیم فرق داشت:|

زار زدن بچه های کلاس :|

داشتیم از کنار یه قبرستون رد می شدیم به رانندمون گفتم:

همینجا نگه دارین بریم بمیریم:|