اسم نامزدم رو تو گوشیم sevgilim سیو کردم. یه بار که گوشیم زنگ می خورد فاطمه بهم گفت. گفتم کیه گفت نوشته سیوگیلیم. گفت یعنی چی؟ صدف گفت سیوگیلیم چیه 😂😂😂سوگیلیم تو ترکی یعنی عشقم. اینو از آیناز یاد گرفتم(دوست صمیمیشه)

این شد که هر موقع گوشیم زنگ خورد میگن سیوگیلیم بیا گوشیت :)) و بچا ها نامزدمو با اسم سوگیلیم می شناسن. مثلا می گم سوگیلیم فلان کارو کرده.

اینجا هم قراره سوگیلیم صداش کنم:)))

 

امروز داشتم با سوگیلیم صحبت می کردم یه چیزی گفت. گفتم کجا رفت اون پسر خجالتی ای که خواست دستمو بگیر هزار بار رنگ عوض کرد تا پرسید می شه دستتو بگیرم؟ 😂❤ 

بعد از دیدارای اولمون گفتیم که بهش فک می کنم خیلی دور به نظر می رسه :)))

الهییییی :)) چقد گوگولی بودیم :))

 

 

 

می گه امروز رفتم سر کار بعد اومدم خونه برا ۵ نفر شام درست کردم (ماکارونی خوشمزه به قول خودش). بعد ظرفا رو شستم. بعد هم رفتم باشگاه کلا در حال بازی بودم. بعد اومدم خونه دوش گرفتم بعد لباسامو شستم.میوه شستیم خوردیم. بعد هم کفشامو واکس زدم. بعد هم به تو زنگ زدم.

ناراحت هم بود که نمی رسه درس بخونه :))

می گم قربونت برم که انقد مرد زندگی ای تو :)))))

نگفتم بهش که من از بیرون میام لباسامو میندازم رو تخت. شبم چون حال ندارم جمعشون کنم رخت پهن می کنم تو حال می خوابم. لباسامم جمع می کنم رفتم خونه بندازم لباسشویی 😂😂😂 (زن زندگی :)))))