سلام.

تقریبا یک سال از آخرین پستم که درباره اولین آزمون سنجشم می گذره و تو این پست اومدم بگم نتایج زحماتم رو گرفتم و به آرزوم رسیدم.

الان من دانشجوی آموزش زبان و ادبیات فارسی ام. دانشگاه فرهنگیان :))))

و دیرووز سی دی ماه 1400 اولین حقوقم رو گرفتم. یعنی حقوق این 4ماه دانشجویی رو. اندازه دیدن کارنامه قبولی ذوق داشت:)))

 

از اینا گذشته اول این ماه حسابی از دست خودم ناراحت شدم بابت کم کاریم تو کتاب خوندن.

پس قرار شد بیشتر بخونم و از نتیجه این ماه راضی بودم.

 

کتاب های دی ماه:

جلد اول و دوم حماسه کرپسلی_دارن شان_ترجمه فرزانه کریمی

موش و گربه_بزرگمهر حسین پور

چند نامه به ریمیدیوس_ابراهیم رها

من و باباشاهم_احسان ناظم بکایی

سفر به مرکز زمین_ژول ورن_ترجمه سلماز بهگام

 

چارتاهم رمان زرد خوندم که فقط یکیشون ارزش اسم بردن داره:

پانتی بنتی

 

 

سریال های دی ماه:

خاطرات یک خون آشام (خیلی قشنگه)

ملکه حلقه

 

 

فیلم سینمایی:

pk

encato

a boy called christmas

که دوتای اول به شدت پیشنهاد می شه.

 

 

 

علاوه بر این ها امتحان هم داشتم.

 

خلاصه که دی ماه قشنگی بود برام

امیدوارم بهمن هم پر از حس خوب و کلی کتاب باشه.