نمی دونم چی شد که مامانم گفت:

توتوی توتوی توتلوما(یه حالت گوگولی مگولی و قربون صدقه:)

قاتلامه دان آردلاما(نمیدونم ولی فک کنم کنایه از لگد به بختت نزنه :دی)

قاتلامه سین اییلی(قاتلمه شیرینی سنتیمونه که بیشتر به شیرینی عروسی معروفه)

آق کجوه سالیلی(سوار ماشین عروسش کنیم،همون کجاوه)


جیحون:ماما(مادربزرگ مادری تو زبان ما)من آق کجاوه خیلی دوس دارم.

میدونی بعد که سوار ماشین میکنن چی کار میکنن؟


ادای رقص خنجر(ذکر خنجر)رو درآورد.(که بعضیا برای سنتی بودن بیشتر انجام میدم)

(شعری که باهاش تو عروسیا میخونن رو یادم نیومد و چیزی رو گفتم که در حالت عادی شنیدم:

گفت نه 

موقع انجام دادنش این بار خوند:

باشلالینگا باشلالینگ(شروع کنیم و شروع کنیم)

ادامه اشو بلد نبود،من گفتم

اوز ...یمنگ طویینا شِیدیب گِونیمیز حوشلایلینگ(توی مراسم عروسی فلان شخصمون با همین کارا دلمونو خوش کنیم)


از یه قربون صدقه به کجا رسیدیم :دی