تو این اوضاع که مردم از اینستاگرامر ها گله دارن و اینا بعد مدت ها رفتم پیج امیر علی ق و آرامش گرفتم واقعا.حدس میزنم بشناسین.

من چند سال پیش عضو گروهی شدم به اسم بن بست که مدیری داشت بسیار عالی.میتونم بگم قویترین تیم عکاسی و نویسندگی.

مستر پوریا.امیر امینی.عبب و خیلی اینستاگرامر ها و عکاس ها و نویسنده های خوبی عضو بودن.چه بسا بعضیاشون مثل علی سلطانی شناخته شدن.

بعدتر گروه ب خاطر مشکلاتی بسته شد و دوباره با اسم پالیز شروع کرد. تو گروه مدیریت من مسئول دعوت بودم.

از امیرعلی ق دعوت کردم و با خوش رفتاری تمام قبول کردن.ابی زندی هم با خوش رفتاری تمام گفتن مشغله اشون زیاده.نیما معماریان هم عذر خواهی کردن و من شیفته ی تواضعشون شدم اصن. یه عکاس ها و نویسنده هایی بودن که شاید کاراشون خوب بود اما بد جواب میدادن یا تک و توک جواب نمیدادن.

 

 

یه کانال هم خودم زده بودم به اسم قصه ی ناتمام که با کارآفرینا و آدمایی که به نظرمون موفق بودن مصاحبه می کردیم ولی ممبراش کم بود.

شهرزاد بهشتیان هم قرار بود مصاحبه کنه بامون ولی دلیت اکانت کردم کانال حذف شد🙈

ی نفر که طراح لوگو بود و خواستیم مصاحبه کنیم گفت هرموقع ممبراتون زیاد شد!!!

اما عوضش ایمان پندی(وکب کدینگ)مهربون جواب داد و باهامون مصاحبه کرد.

خیلی هاش هم حذف شدن متاسفانه.ضعف داشتیم درست.

 

 

بحث ب کجاها رسید:||| می خواستم نتیجه گیری کنم بگم رعایتاخلاق و انسانیت قطعا مهمتر از شهرت و شاخ بازیه.الکی نگیریمش.

واقعا قابل احترامن آدمایی مثل امیرعلی ق که احترام ب مخاطب تو پیجش وجود داره.

کسی بود که نویسندگی می کرد و ازم خواست شاتش کنم.مرتب از بچه های گروه نقد میخواست و نظر.وقتی اینستاگرامر شد نقد کردم نوشته اشو چنان جواب داد گفت من خودم بلدم و من با اصغر فرهادی نشست و برخاست دارم شیطونه میگفت بزنم تو پیجش :|

 

 

ادامه مطلب مصاحبه با مجتبی تهذیبی

 

 

↩️ خودتون رو معرفی کنید.
- من مجتبی تهذیبی هستم.متولد ۱۳۴۱.
در حال حاظر ساکن زنجان هستم و مدیر عامل برند آرتمن.

 

↩️ کی به طور جدی استارت کار رو زدین؟
- از سال ۶۴، که میشه ۳۰ سال. آبان ۶۸ شروع به کار فروش کیف و کفش کردم.

 

↩️ چه کسی یا چه چیزی باعث شد به این کار جذب بشین؟
- به کار تولید علاقه زیادی داشتم و همین باعث شد این کارو شروع کنم.
↩️ وقتی به طور جدی شروع به انجام این کار کردین مورد حمایت خانواده و دوستان بودین؟ تا چه حد؟ 
- بله. ۱۰۰% 
↩️ به نظر شما محیط خانواده و دوستان تو موفقیت تاثیر گذاره؟چرا؟
- بله چون اساس فعالیت ما بر پایه فعالیت خانوادگی ، روابط عمومی و ارتباط با دوستان شکل گرفته.
↩️ دوره بچگی و نوجوانی هر فردی پر از رویاهای رنگیه. شما وقتی تو این دوره بودین دوست داشتین آیندتون چه طوری باشه؟
- من به هواپیما علاقه داشتم. یعنی بیشتر دوست داشتم طراحیِ قطعات هواپیما و پرواز روانجام بدم.
یادم میاد که درست کردن یه سری هواپیما های کوچک رو بلد بودم، درست میکردم و در مغازه پدرم میفروختم.
↩️ امکانات و محدودیت ها چه تاثیری رو روند کار شما گذاشت؟
- من از تمام امکانات با توجه به محدودیت ها فعالیت خودمو شروع و ادامه دادم.
↩️ به نظر شما موفقیت چقدر به امکانات و محدودیت ها مربوط میشه؟
- اصلا مربوط نمی شه. بیشتر به مدیریت و پشتکار فرد ربط داره.
↩️ لطفا برامون از نقش برنامه ریزی و پشتکار تو روند کاراتون بگید.
- اگر هردوی این ها نباشن امکان فعالیت صحیح وجود نداره.
↩️ در اوایل کارتون چه قدر به موفقیت باور داشتین؟
- بعد از توکل به خدا، ۱۰۰% 
↩️ از نظر شما موثر ترین عامل موفقیت چیه؟
- برنامه ریزی ، پشت کار و سحرخیزی
↩️ شما چجوری از موانع کار و زندگیتون عبور میکردین و باهاشون کنار میومدین؟
- اول خوب نگاهشون میکنم بعد می پرم از روشون. :)
ولی به حد سختی هم مربوط میشه.
گاهی نمیشه پرید. باید از نردبان و یا تونل استفاده کرد.
↩️ به نظر من افراد موفق یک جوری بد میکنن به ما اطرافیان. چون تقریبا از سختی های کارشون چیزی بازگو نمیکنن. فقط یه جوری تبلیغ کارها و روند خوبی هارو میگن. خواسته من از شما اینه که متناسب با موقعیت و سن و سال من راجع به تلخی ها و سخی کار تون بگید ...
- زندگی رو ساده بگیر تا نترسی و سخت بگیر تا بتونی برنامه ریزی و مدیریت داشته باشی. یکی از سخت ترین کارها ایجاد کار کردن با هدفه.
↩️ ممنون میشم که پیشنهادات و تجربیات مفیدتون رو خیلی مختصر و مفید در اختیارمون بزارید. درکل یه جوری نصیحتمون کنید.
- مطالعه داشته باشید. شناسایی کنید. تمام سعیتون رو بکنید تا هدف دار جلو برید. برنامه ریزی و پشتکار فراموشتون نشه. اگه کسی گفت که نمی تونی تا بهش ثابت نکردی که اینجوری نیست، دست بردار نشو.
↩️ و در آخر؟
- امیدوارم تو زندگیت همیشه هدف هایی داشته باشی که براشون تلاش کنی.

 ۶۸ شروع به کار فروش کیف و کفش کردم.
↩️ چه کسی یا چه چیزی باعث شد به این کار جذب بشین؟
- به کار تولید علاقه زیادی داشتم و همین باعث شد این کارو شروع کنم.
↩️ وقتی به طور جدی شروع به انجام این کار کردین مورد حمایت خانواده و دوستان بودین؟ تا چه حد؟ 
- بله. ۱۰۰% 
↩️ به نظر شما محیط خانواده و دوستان تو موفقیت تاثیر گذاره؟چرا؟
- بله چون اساس فعالیت ما بر پایه فعالیت خانوادگی ، روابط عمومی و ارتباط با دوستان شکل گرفته.
↩️ دوره بچگی و نوجوانی هر فردی پر از رویاهای رنگیه. شما وقتی تو این دوره بودین دوست داشتین آیندتون چه طوری باشه؟
- من به هواپیما علاقه داشتم. یعنی بیشتر دوست داشتم طراحیِ قطعات هواپیما و پرواز روانجام بدم.
یادم میاد که درست کردن یه سری هواپیما های کوچک رو بلد بودم، درست میکردم و در مغازه پدرم میفروختم.
↩️ امکانات و محدودیت ها چه تاثیری رو روند کار شما گذاشت؟
- من از تمام امکانات با توجه به محدودیت ها فعالیت خودمو شروع و ادامه دادم.
↩️ به نظر شما موفقیت چقدر به امکانات و محدودیت ها مربوط میشه؟
- اصلا مربوط نمی شه. بیشتر به مدیریت و پشتکار فرد ربط داره.
↩️ لطفا برامون از نقش برنامه ریزی و پشتکار تو روند کاراتون بگید.
- اگر هردوی این ها نباشن امکان فعالیت صحیح وجود نداره.
↩️ در اوایل کارتون چه قدر به موفقیت باور داشتین؟
- بعد از توکل به خدا، ۱۰۰% 
↩️ از نظر شما موثر ترین عامل موفقیت چیه؟
- برنامه ریزی ، پشت کار و سحرخیزی
↩️ شما چجوری از موانع کار و زندگیتون عبور میکردین و باهاشون کنار میومدین؟
- اول خوب نگاهشون میکنم بعد می پرم از روشون. :)
ولی به حد سختی هم مربوط میشه.
گاهی نمیشه پرید. باید از نردبان و یا تونل استفاده کرد.
↩️ به نظر من افراد موفق یک جوری بد میکنن به ما اطرافیان. چون تقریبا از سختی های کارشون چیزی بازگو نمیکنن. فقط یه جوری تبلیغ کارها و روند خوبی هارو میگن. خواسته من از شما اینه که متناسب با موقعیت و سن و سال من راجع به تلخی ها و سخی کار تون بگید ...
- زندگی رو ساده بگیر تا نترسی و سخت بگیر تا بتونی برنامه ریزی و مدیریت داشته باشی. یکی از سخت ترین کارها ایجاد کار کردن با هدفه.
↩️ ممنون میشم که پیشنهادات و تجربیات مفیدتون رو خیلی مختصر و مفید در اختیارمون بزارید. درکل یه جوری نصیحتمون کنید.
- مطالعه داشته باشید. شناسایی کنید. تمام سعیتون رو بکنید تا هدف دار جلو برید. برنامه ریزی و پشتکار فراموشتون نشه. اگه کسی گفت که نمی تونی تا بهش ثابت نکردی که اینجوری نیست، دست بردار نشو.
↩️ و در آخر؟
- امیدوارم تو زندگیت همیشه هدف هایی داشته باشی که براشون تلاش کنی.